Συχνές ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

 

Πριν την αγορά

1. Διάβασα τις πληροφορίες για τη λειτουργία του προϊόντος αλλά δεν μου είναι αρκετές. Πώς μπορώ να ενημερωθώ;

Για την πληρέστερη πληροφόρησή σας σχετικά με τη λειτουργία των προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο στο 2610 – 33 36 31, Δευτέρα έως Κυριακή από τις 9 το πρωί μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα, και ένα σύμβουλος αγοράς θα σας ενημερώσει.

2. Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ό,τι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετήσετε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρέσετε αν αλλάξετε γνώμη ή να αλλάξετε την ποσότητα προς αγορά. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

 3. Δόσεις σε πιστωτική κάρτα

Δεν προβλέπεται προς το παρόν η πληρωμή μέσω δόσεων σε πιστωτική κάρτα. Μπορείτε όμως να εξοφλήσετε όλο το ποσό της παραγγελίας σας με πιστωτική κάρτα, παραλαμβάνοντας την παραγγελία σας από το κατάστημα της ACS, πληρώνοντας εκεί μέσω πιστωτικής κάρτας.

4. Πότε θα παραλάβω τα προϊόντα της παραγγελίας μου;

Από τη μέρα που θα κάνετε την παραγγελία σας σε μια - δύο εργάσιμες μέρες.

5. Ποια είναι τα έξοδα αποστολής και πόσο κοστίζει η αντικαταβολή;

Ανεξαρτήτως όγκου και ποσότητας η μεταφορά κοστίζει 5 Ευρώ για όλη την Ελλάδα. Αν επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας Σάββατο, μπορείτε να τσεκάρετε την αντίστοιχη επιλογή η οποία έχει επιπλέον επιβάρυνση 3 Ευρώ. Η αντικαταβολή είναι δωρεάν.

 6. Εξαντλημένο προϊόν, πότε θα είναι πάλι διαθέσιμο και με τι τιμή;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για το χρονικό διάστημα που το προϊόν θα είναι πάλι διαθέσιμο. Η εταιρεία δε δεσμεύεται ότι η τιμή του προϊόντος θα είναι η ίδια μετά την εκ νέου παραλαβή των προϊόντων.

 7. Ο Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στις τιμές;

Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος ΦΠΑ 24%

 8. Τα προϊόντα στο afasia.gr είναι μεταχειρισμένα ή μόνο καινούρια;

Όλα τα προϊόντα που έχουμε αναρτημένα στο afasia.gr είναι καινούρια.

9. Τί εγγύηση έχουν τα προϊόντα του afasia.gr;

Για όσα προϊόντα προβλέπεται εγγύηση, αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος.

10. Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας.

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά  στο 2610 – 33 36 31, Δευτέρα έως Κυριακή από τις 9 το πρωί μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα ή στέλνοντας email στο info@afasia.gr ή να εκτελέσετε την παραγγελία σας μέσω της σελίδας μας στο Facebook.


Μετά την αγορά

11 .Το προϊόν που παρέλαβα είναι σπασμένο.

Επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο στο 2610 – 33 36 31, καθημερινές 9.00-14.30 για να αναφέρετε το πρόβλημα.

12. Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελλαττωματικό.

Επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο στο 2610 – 33 36 31, καθημερινές 9.00-14.30 για να αναφέρετε το πρόβλημα.

13. Διαδικασία επιστροφής προϊόντων

Διατηρείτε το δικαίωμα της υπαναχώρησης για επιστροφή του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές ως ανωτέρω, μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην αρχική κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν κακοποιηθεί ή να έχει αλλοιωθεί η συσκευασία τους. Επίσης για την ορθότερη εφαρμογή της διαδικασίας και την επαλήθευση της αγοράς των επιστρεφόμενων προϊόντων, προτείνουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα να είναι συνοδευόμενα με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Σε προϊόντα που αναγράφεται στην περιγραφή ότι υπάρχει Εγγύηση Αντιπροσωπείας, τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από την αντίστοιχη αντιπροσωπεία. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί από την αντιπροσωπεία ότι το επιστρεφόμενο προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, τότε δεν είναι δυνατή η εφαρμογή της διαδικασίας της υπαναχώρησης.

14. Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την παραγγελία σας καλώντας εγκαίρως  στο 2610 – 33 36 31 ή στέλνοντας email στο info@afasia.gr.

 15. Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

 Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία αποστολής  της παραγγελίας σας καλώντας εγκαίρως  στο 2610 – 33 36 31 ή στέλνοντας email στο info@afasia.gr.

 16. Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στο afasia.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε δύο δυνατότητες: 

α) Να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο και να αναφέρετε το πρόβλημα

β) Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση info@afasia.gr, όπου θα αναφέρεται ο κωδικός παραγγελίας, το όνομα στο οποίο έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.  

 

 Newsletter/Λογαριασμός

 17. Πως θα λαμβάνω το newsletter και τις προσφορές του afasia.gr;

 Αρκεί να γραφτείτε με το email σας στο ειδικό πεδίο για newsletter. Αφού γραφτείτε, οποιαδήποτε στιγμή διατηρείτε το δικαίωμα να διαγραφείτε από τη λίστα newsletter.

18. Λαμβάνω το newsletter αλλά δεν έχω λογαριασμό χρήστη στο afasia.gr

 Για την εγγραφή στο newsletter δεν είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού στο κατάστημά μας.

 19. Εβαλα το password πολλές φορές λάθος και κλείδωσε ο λογαριασμός μου

 Επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο στο 2610 – 33 36 31 για να αναφέρετε το πρόβλημα.